יבלות ברגליים

יבלות ברגליים

אחוז בלתי מבוטל מהאוכלוסייה סובל מהופעה חוזרת ונשנית של יבלות ברגליים. כפי שיוכל להעיד כל מי שסבל מהן משמעותית בעבר, מדובר בתופעה לא נעימה ומציקה, במקרים מסוימים יותר ובמקרים אחרים פחות. בכל מקרה, כל מי שסובל מיבלות ברגליים שמח היה להיפטר מהן לחלוטין ולטפל בהן בצורה אפקטיבית. לשם כך חשוב להבין ממה הן נובעות ואילו פתרונות יעילים לתופעה זו קיימים כיום.

 מהם הגורמים העיקריים להופעתן של יבלות בכף הרגל? כפי שנראה מיד, ישנם סוגים שונים של יבלות ולכן גם גורמים שונים. בנוסף - כיצד מומלץ לטפל ביבלות ברגליים ברגע שאלו מופיעות וכיצד ניתן להימנע מכך שבכלל יופיעו?

 גורמים להופעת יבלות בכף הרגל

במרבית המקרים בהם סובלים מיבלות ברגליים, דוגמת יבלת בין אצבעות הרגל או באזור כף הרגל עצמה, מדובר ביבלות ויראליות. כלומר, אלו הן יבלות אשר נגרמות כתוצאה מנגיף (וירוס), אשר משתייך למשפחת נגיפי הפפילומה האנושיים. למרות שנגיפים אלו גורמים גם לקונדילומות באיברי המין אלו הן שתי מחלות נפרדות ושונות לחלוטין אשר אינן קשורות אחת אל השנייה, ולמי שסובל מאחת מהן אין כל סיבה מיוחדת לחשוש כי יסבול גם מהשנייה.

יבלות ויראליות הן מדבקות ביותר וקשה מאוד להימנע מהן לחלוטין לאורך החיים. אחוז גבוה מאוד מהילדים ובני הנוער סובלים מיבלות ברגליים במידה כזו או אחרת, כמו גם לא מעט מבוגרים.

 מלבד ליבלות הוויראליות, ישנן גם יבלות אשר מופיעות באזורים בכפות הרגליים הנושאים משקל רב או במקומות בהם קיימים עיוותים מסוימים במבנה עצמות הרגליים, עיוותים הגורמים לנשיאה בלתי מאוזנת של משקל הגוף.

 טיפול ביבלות כף הרגל

ישנם כמה וכמה סוגים שונים של טיפול ביבלות כף הרגל, המוצעים למטופלים הסובלים מהם.

אצלנו תוכלו למצוא כמה וכמה סוגים מומלצים במיוחד של משחות וטיפות לטיפול ביבלות ברגליים. תכשירים אלו מועשרים בשמן קמומיל ובאמצעות שימוש שוטף בהן ניתן להוריד משמעותית את הסיכוי להופעתן של יבלות. אלו תכשירים הטובים גם לטיפול ביבלות קיימות, דוגמת משחה המשמשת להסרה של יבלות ועור קשה ומחוספס באזור כף הרגל.

אלו הם סוגי הטיפול העדינים והשיטתיים ביותר, המומלצים לכל מי שסובל מיבלות בכפות הרגליים ומעוניין להיפטר לאורך זמן ממצב זה (כמו גם להימנע מלהגיע אליו מלכתחילה).

 שיטות טיפול ביבלות כף הרגל שהן אגרסיביות יותר כוללות תמיסות חזקות הנמכרות במרשם רופא בלבד, ריסוס של חנקן נוזלי על היבלת אשר בעצם "שורף" ומעלים אותה במקום וכד'. אלו הם כאמור טיפולים אגרסיביים הכרוכים לא אחת בחוסר נוחות ואף בכאב, וניתנים על ידי רופא ובמרשם בלבד. טיפולים שכאלו עשויים להיות פתרון מתבקש ולסייע במקרים אקוטיים יותר, אך על ידי שימוש שוטף וקבוע בתכשירים הטבעיים הנכונים, מהסוג שתוכלו למצוא כאן באתר, ניתן להימנע מהגעה למצב זה ואף להיפטר מיבלות קיימות.

היכנסו לרכישת משחה ליבלות בכף הרגל

חזרה לבלוג